sobota 22. května 2010

JK je lhář

8 komentářů:

  1. Starý troll JK

    i kvůli trollům jako je JK. Trollingem jsou některé nepodepsané příspěvky a teď JK-ovy

    No neříkal jsem to? Můj předchozí příspěvek by nepochybně byl první na řadě. :-)

    ---

    2 GP: mám své zkušenosti. Napadal jste mne ad hominem (jak je ostatně vaším zvykem i vůči řadě dalších diskutujících) a poté mazal mé příspěvky nikoliv proto, že jsem troll, ale protože byly vůči vám ostře kritické (jako je i můj předchozí na tomto fóru).

    Že jsem troll jste si účelově vykonstruoval a sám sebe o tom přesvědčil abyste se vyrovnal s pro vás nepříjemnou situací, kdy jsem vyjadřoval své (proti)názory na řadu vašich misinterpretací. Situace dospěla do stavu, ve kterém jsem nebyl schopen na fóru LW vyjádřit jakýkoliv názor aniž bych se vystavoval nebezpečí že budu prohlášen za trolla a můj příspěvek vymazán. Zkrátka jste si zjednodušil "hlásání své vlastní jediné pravdy" odstraněním dissentu (včetně zmíněného uzavření diskusí na LW :-). Potíž s vámi je v tom, že halasně křičíte "faul" jakmile se někdo byť i jen vzdáleně otře o vaše přesvědčení a názory, přitom ale jste si z otírání (a následných ad hominem diskusí vůči diskutujícím s nesouhlasnými názory) na svém blogu vytvořil živnost.

    OdpovědětVymazat
  2. Už to začíná být nepřehledné. GP zavře diskuse u sebe, ale chodí plkat sem. Když se mu zde nedaří, vyhrožuje, že otevře diskuse u sebe.
    .. aneb "Neplačte, sami jste si to zavinili"

    OdpovědětVymazat
  3. Jaké "nedaří"? Zcela výjimečně reaguji na Gogův blud. To, že mne napadá anomnyní troll + troll JK, není žádné "nedaření". To je na úrovni "logiky": "To je syn toho probodnutýho, to bude asi také pěknej lump."

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jste zde evidentně nespokojen - tedy se Vám zde nedaří. Do je na tom nepochopitelného?
    V tom ale nevězí původ mého posusmání.

    OdpovědětVymazat
  5. Já zde byl spokojen, dokud sem nepřišli 2 trollové. Vaše flame baits mne rovněž štěstím neplní, ale to už je risiko povolání.

    OdpovědětVymazat
  6. napadá anomnyní troll + troll JK

    Vždyť to říkám - nejste schopen ustát ani desetinu toho, co provádíte sám jiným. Podle vaší definice (kterou okolo sebe máváte kdykoliv se vám to hodí) jste sám troll; dokonce jste si kvůli tomu založil blog (kde jste se původně věnoval této činnosti téměř výhradně ve formě pronásledování svých oponentů z wikipedie). A když diskutující dávali vaše metody sežrat vám samotnému, začal jste se tvářit ublíženě a mlátit okolo sebe pěstičkama. Holt na hrubý pytrel hrubá záplata (a nevím, proč zrovna vás by měl tento přístup překvapovat nebo vám nějak principiálně vadit - používáte jej sám, dokonce jej hlásáte jako krédo).

    ---

    Jinak, pokud jde o poslední incident, troll JK se pouze, na základě příslibu JzP dát vám práva moderátora, zhrozil, že byste i zde, v této "GP-prosté" (zatím, relativně) oáze klidu, mohl rozpoutat svoje rejdy a ublíženeckou hru na "já, pronásledovaný majitel pravdy vs. trollové". Takže se rozhodl nenechat věcem příliš volný průběh. Tento prostor má totiž zcela zásadní výhodu: je (zatím) neutrální, padni komu padni; nikdo zde nemůže sám o své vůli mazat nepohodlné příspěvky ani tím mazáním vyhrožovat. Přežití příspěvku nezávisí přímo na diskutujících (a jejich náladách když jsou zrovna ve při), ale na třetí, nezávislé osobě. Přičemž troll JK doufá, že to tak zůstane i nadále.

    Pro trolla JK zde, jako potenciální správce, zkrátka nejste vítán (ne že by to troll JK mohl nějak zásadně ovlivnit - ale za pokus to stojí).

    OdpovědětVymazat
  7. Vaše flame baits

    Dtto. Dvojí metr - máte zcela zjevně odlišná kriteria sám na sebe a své flame baits a odlišná pro ostatní.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i>text</i>
Tučně: <b>text</b>
Odkaz: <a href="http://adresa">text</a>, tedy <a href=""></a>