úterý 11. května 2010

První zpráva do datové schránky

6 komentářů:

  1. Blahopřeji, já budu brzy oslavovat stou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujala mě p. Petersova poznámka o push/pull technologiích. My zde žádnou oficiální datovou schránku nemáme, ale není vaše schránka v podstatě pouze jakýsi dedikovaný a glorifikovaný inbox? Ď!

    OdpovědětVymazat
  3. Pushování je u takto zásadních změn podstatně lepší.

    OdpovědětVymazat
  4. JzP: "...nešlo ani tak o technologii, jako o proces..."

    To mě právě zmátlo. Já to mám většinou spojeno s technologií, p. Peters to, zdá se, rozšířil na obecný 'proces'.

    Proto mě zajímalo jak to funguje v praxi. Dívám se na váš poslední odkaz a zdá se, že to je web based a člověk se do té schránky musí chtít podívat. Nebazíruji na tom, pouze mě zajímalo p. Petersovo použití těch výrazů...

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím, pokud by někomu nechodily žádné zprávy a nastavil si emailové/SMSkové upozorňování, o změně by se nemusel bez své viny dozvědět.

    OdpovědětVymazat
  6. Podle mých zkušeností slouží datové schránky převážně ke komunikaci exekutovů se zaměstnavateli při stíhání jejich zaměstnanců. Ostatní funkce jsou zanedbatelné:)

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i>text</i>
Tučně: <b>text</b>
Odkaz: <a href="http://adresa">text</a>, tedy <a href=""></a>