pondělí 22. března 2010

Kellerovy tři sociální světy

13 komentářů:

  1. Test jestli uz to funguje.

    OdpovědětVymazat
  2. JzP: myslím si něco podobného. Z čistě materiálně-ekonomicky-sociologického hlediska se věci mají tak, jak je popisuje. Ve hře je ovšem ještě celá řada dalších faktorů, se kterými toto hledisko nepočítá (paradoxně jsou to ty nejdůležitější...)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem hlavně rád, že třeba ty "diskrétní elity" (na které mimochodem poukazoval už Bondy) jsou uznávanou společenskou množinou, nikoli "výplodem konspirační theorie", jak se nám snaží ony samy prostřednictvím medií aj. "servisních tříd" namluvit.

    OdpovědětVymazat
  4. Kdepak, ta Superclass je něco úplně jiného než diskrétní elita (byť někteří členové diskrétní elity se tam - občas - mohou objevit)! Diskrétní elitu poznáš podle toho (říká Keller), že se nikdy s nikým z nich nesetkáš. Takový papež, G.W.Bush nebo Putin to rozhodně není. Oprah Winfrey už vůbec ne. To jsou buď elity pomocné, popř. servisní třídy.

    OdpovědětVymazat
  5. Vodník: Hm, já jsem se nesetkal ani s tím letadlem, co narazilo do Pentagonu, natož s nějakými diskrétními elitami... Bůhví, co nás řídí, ale letadla to nejsou! ; )

    OdpovědětVymazat
  6. JzP: tak si to pusť ještě jednou - a na Youtube, s těmi grafy!

    OdpovědětVymazat
  7. AJ: Počkej, jak to myslíš? To jako --- ne, to přece ne. Ale jak to, že --- vlastně --- aháá, už to chápu, jo, jasně! Cha, cha, cha...:-\

    OdpovědětVymazat
  8. Vodník: No přece konspirátoři, jako servisní třída diskrétních elit, to je přece jasný voe! : )

    OdpovědětVymazat
  9. AJ: podívej se na toho Kellera, fakt! Je to 90 minut, tak dlouho čteš tenoulinkou knížečku nebo delší článek. A dá Ti to fakt hodně (aspoň podle sebe sama soudě). P.S. o 9/11 se tam vůbec nemluví, ani o Židech nebo illuminátech.

    OdpovědětVymazat
  10. Vodník: Momentálně nemám čas ani náladu obětovat 90 minut, ale pokusím se na přednášky časem podívat.

    Jsem ale již předem skeptický - většina sociálně ekonomických rozborů od českých odborníků z mého hlediska nepřináší nic nového.

    Ta moje mini filipika se ale týká hlavně toho, jak různým 'neviditelným' věcem přikládáš podle okolností rozdílný význam ty. S Kellerem to moc společného nemá. To asi skutečně něbude konspirátor : )

    OdpovědětVymazat
  11. Ta moje mini filipika se ale týká hlavně toho, jak různým 'neviditelným' věcem přikládáš podle okolností rozdílný význam ty.

    Tak to jsem vůbec nepochopil, jak jsem se už snažil naznačit...

    OdpovědětVymazat
  12. Aha, já jsem myslel, že ses mi snažil naznačit, že jsi to pochopil špatně : )

    OdpovědětVymazat
  13. Vodník: OK, už jsem si ty přednášky 'předplatil' na YouTube. Momentálně studuji poslední versi US Navy Diving Manual [PDF] 20+ MB, pokud by měl někdo zájem.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i>text</i>
Tučně: <b>text</b>
Odkaz: <a href="http://adresa">text</a>, tedy <a href=""></a>