čtvrtek 14. dubna 2011

Nahrávka Kristýny Kočí

Nevím, zda je to všechno pravda, neznám všechny aktéry (a ty co znám, tak mizerně), nevím zda Kočí lhala záměrně na nahrávce nebo zda lže teď - jedno je jisté: v civilisované zemi by musela celá vláda odstoupit, musely by přijít nové volby, ke kterým by jako kandidát nebyl připuštěn nikdo ze zúčastněných. To, že k tomu v ČR stále ještě nedošlo, posouvá tuto zemi na Balkán a do nitra širé Rusi mnohem hlouběji, než by různým českým obdivovatelům Západu a Ameriky bylo milé. To jest: některým je to už dávno zřejmé, ale po tomto skandálu to snad budou muset připustit i ti nejnatvrdlejší naivní optimisté.

7 komentářů:

  1. Leon Kreutzfeld14. dubna 2011 v 14:24

    Ta Kristýna Močí to je fakt cheapeck. Ta politika musi fakt byt neuveritelne smradlava zumpa, kdyz po roce pobytu v ni z ni misto mlade idealisticke divciny vyleze takova kreatura jak z ostrova dr. Moreaua.

    Ja si nejsem jisty, jestli nove volby jsou resenim vp. Vodnik. V te zumpe smrdi uplne vsichni a je jedno, jestli tam bude Pavel nebo Savel. Samotne volby stoji spoustu penez, penize stoji I volebni kampane, strany jsou po usi zadluzene a jak vime od vp. Michalka, stranicke kasy se plni predrazovanim statnich zakazek. Mozna by bylo lepe kdyby se objevil nejaky Ataturk ci Pinochet, tu zumpu vycistila armada a volby se konaly za 5-10 let s cistym stolem a jinou generaci.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem mínil nové volby, ke kterým by jako kandidát nebyl připuštěn nikdo ze zúčastněných v affaiře, ale rozšířil bych to na všechny aktivní politiky. Ale máte pravdu, to jsem asi naivní jako Kristýna Kočí, když šla do politiky...

    Obávám se, že český národ vůbec nemá osobnosti typu Atatürka nebo (zaplaťpámbu) Pinocheta; zřejmě poslední, který se k nim blížil, byl Radola Gajda. V současném politickém klimatu a v rámci EU by nějaký takový gajdovský puč neměl nejmenší šanci na úspěch. Musíme počkat, až se EU rozloží samou multikulturností tváří v tvář novým millionům přistěhovalců. Ale i pak si myslím, že kotlinu zchlamstnou buď Němci nabo Rusáci a čeština do 100 let vymizí spolu se svými nositeli.

    OdpovědětVymazat
  3. Vodníku, já mám z téhle affairy nutkavý dojem, že odstoupit by měli občané.

    OdpovědětVymazat
  4. TP: vidíš, tohle řešení mě nenapadlo. Jsem ve svém politickém uvažování beznadějně obsolentní: furt hledám řešení v nějakém samoděržaví nebo chalífátu...:-(

    OdpovědětVymazat
  5. Vodníku, já mám z téhle affairy nutkavý dojem, že odstoupit by měli občané.
    ???

    OdpovědětVymazat
  6. Leon Kreutzfeld14. dubna 2011 v 19:27

    "odstoupit by měli občané"

    Ti uz prece rezignovali davno. Z ministru zatim rezignoval pouze fakticky vudce VV-ABL.

    OdpovědětVymazat
  7. Ti uz prece rezignovali davno.
    Ale ještě o tom neví. Furt chodí k volbám a myslí si, že něco mohou změnit.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i>text</i>
Tučně: <b>text</b>
Odkaz: <a href="http://adresa">text</a>, tedy <a href=""></a>