Ano, čtete to správně: není to boj proti jihaddistům nýbrž s nimi, bok po boku proti vládě a armádě Sýrie. Al Fahdí prý sice bojoval jen proti sovětům, ale je to jihaddista jako poleno.
Proc by se Leho mel jit picnout? Je to dobry vojak, ktery bude branit USA i Israel az do posledni protezy. Nemuze prece za to, ze ten Husajn Obama se paktuje s islamisty a jeho stavovska cest mu nedovoli odporovat vudci.
Proč by se měl picat? Já takových lidí znám víc. Poznávacím znakem "dobrých hochů" je to, zda jsou s/proti někomu, tj. jejich relace, nikoliv vlastnosti. Dřív tihle lidé obhajovali kohokoliv, s kým pekl Brežněv, dnes Leonidovu roli zastává president USA. Logiku, konsistenci nebo principiální postoj v tom prostě nehledej. Předevčírem byli alkajdisti přátelé, pak nepřátelé, dnes jak kde a zítra budou třeba zase kamarádi. A i když to Orwell ve svém 1984 trochu přehnal s tím, jak ovčané nadšeně hýkali při změně nepřítele a byli schopni na jedno nadechnutí přetočit svoje projevy, je to v podstatě hodně běžný způsob uvažování, až mě to leckdy poleká. Ale je v tom taky kus logiky a bezpečné stability v myšlení - tihle lidé by obajahovali cokoliv ve svaté náboženské válce, kdyby byli věřící a taková válka probíhala. Tohle přimknutí se k alfě a vypnutí vlastního úsudku je analogické a dává minimálně pocit bezpečné jistoty dokud se lepí na domnělou alfu, byť nutně vykoupené resignací na vlastní analýzu.
Za presentaci faktů se tu na Vás, myslím, nikdo nezlobil. Pravda je, že - jak píše vp. Kreutzfeld - ne každý jim snadno uvěří. Jistě, Al Fahdí může kecat, možná máte nějaké informace, které zprávu vyvrátí. Tak, jako se nakonec ukázalo, že toho mladého Ukrajince v Břeclavi náhodou skutečně nezmlátili Cikáni...
možná máte nějaké informace, které zprávu vyvrátí.
Žádných extra informací netřeba, zpráva úspěšně vyvrací sebe sama. Viz můj příspěvek dole, když si autor plete Zanzibar se Zinjibarem, zpravidla takový škvár ani nečtu a jdu o dům dál...
Jistě, jak za starého Asada v Sýrii tak za komunistů v Česku bylo v obou zemích bezpečněji. V tomto ohledu jsou diktatury pro své občany daleko lepší, že, a proto bychom si jich měli vážit. Tedy podle vás.
Prvni a hlavni zamer, cil, je podle vseho odstaveni Assada, o coz vehementne usiluji i Saudis a Turecko, dnesni, duleziti spojenci USA..Syrie, pod vedenim Assada se stala bastou agresivniho Iranu a to jde ocividne nad vsechny druhorade zajmy.. Dale, Rusko a Cina vetovaly-sabotazovaly americkou pritomnost a ted za to dostanou darecek--do Syrie se naroji jihadiste, fanaticti bojovnici, kteri urcite nemaji zajem vytvorit vladu pratelskou Rusku.. Islamsti jihadiste bojuji za svetovy kalifat a zde je Obama s jeho naivni predstavou o umirneni islamu vedle jak ta jedle. Nicmene, doufejme, ze Assadova armada rady mujaheedu trochu procisti, nez prohraje.. Nevim tedy, proc by se mel nekdo rozcilovat nad tim, ze se fanatici navzajem perou a pobijeji. (Americti vojaci to nejsou..) A zitra je zitra, prijdou jine problemy a jini politicti hraci.. Uz davno neplati doktrina " Se Sovetskym Svazem na vecne casy.
Gogo, to jako budete lpet za kazdou cenou zustat zenaty s nevernou a zlou manzelkou, jen proto, ze jste se, po usi zamilovan a oslepen, zavazal slibem manzelstvi ??? Lidske vztaky jsou podobne vztahum mezi narody a staty. Svatby a nasledne rozvody jsou bezne....
Poněkud mi, Danielo, uniká smysl Vaší otázky. Kritizoval jsem nevolnický způsob myšlení některých lidí a stavěl ho do kontrastu s postoji založenými na obecnějších principech.
Pane Leho, ja si rad vyslechnu Vasi prezentaci faktu, je dobre, kdyz sem pise i nekdo, kdo neni clenem Klanu. Jestli ji budu verit nebo ne, to uz neni tak uplne na me. Vam ale obcas "bouchnou saze", anglicky se tomu myslim rika "short fuse". Na to pozor, my jsme tady B-team starych panu, tak to nas obcas vydesi.
Pane Leho, ja si rad vyslechnu Vasi prezentaci faktu, ...
Například hned první věta z článku na webu Reformy.cz:
"Reportáže ze Středního východu hlásí,.. "
Jaké reportáže a čí? Už jenom první věta poukazuje na fakt, že drtivá většina dalšího textu jsou buď úplné výmysly nebo překroucené prkotiny z různých plátků ala Zvědavec. A když si autor plete africkou zemi Zanzibar se Zinjibarem v Jemenu, tak to stvrzuje s naprostou jistotou co jsem napsal v předchozí větě. Článek je prostě k smíchu a pro mne nemá cenu se k němu vyjadřovat.
PS: BTW, nemám ponětí, kdy mi v minulosti bouchly saze. Pokud si pamatuji, když píši do nějaké internetové diskuze, vždy se skvěle bavím...
Asi jsem se spatne vyjadril pane Stary pan. Soublozi vznikle rozpadem Sprchy sleduji rad a dobrovolne. Pak takove ty konspiracni blogy jako Outsider Media, Zvedavec nebo castecne i ty Reformy nejak nesleduji.
Blog si zadny nevedu, to chce disciplinu. Vetsinou soublozim tady na Discuss Sion Speed, pak ocumuji na Paragrafousu, tam jsem ztratil veskere iluse o ceskem state a ta Potopa, to je taky sikovny blog, i kdyz se tam plkat neda.
Vyjimecne souhlas, pane Kreutzfelde, Po potope je celkem sikovny blog zamereny na pomijivosti a krehkosti cloveka, - alespon v tomto je osoba S.P. necemu a nekomu uzitecna. Kostelik svateho Morice mi silne pripomina jeden kostelik v Posazavi. Ja si ale vzdy myslela, ze tento typ stavby(zvonice)- je romansky styl ??
Aha, to já asi nepostřehl napoprvé tu souvztažnost s Lehovou větou o Reformy.cz. Jsem už myslel, že chodíte soubložit ještě někam a tajíte to. Třeba někam mezi kolegy z bar micva. Nebo z Hagiboru.
Re Daniela: Otonská svatyně rozšířená na románský kostel, který byl goticky a pak ještě barokně přistavěn a přestavěn. To samozřejmě neznamená románské zbouráno a nahrazeno barokem.
Tak ted je to jasne, diky, Stary pane. Pri te prilezitosti jsem se podivala na svateho Mořice na ceske Wiki, je tam o nem velmi pekny clanek. Teprve potom mi docvaklo, ze legendarni svycarsky svaty, mucednik St. Moritz, je cesky svetec Mořic.
Překvapivě se zastanu leha. Prison Planet po svých několika zkušenostech nepovažuji za důvěryhodný zdroj, Watsonův styl navíc ukazuje na nějakou poruchu osobnosti. A když budete pátrat po internetu, zjistíte, že jsou k tomu četné indicie. Nic to ovšem nemění na tom, že leho a Daniela jsou typickými zástupci konformistů z Orwellova světa. Budou loajálně souhlasit a podporovat vše, co dělají a hlásají ti nahoře, byť by se to každých 24 hodin otočilo o 180°. A kdo je na tento jejich postoj upozorní, je dle okolností buď konspirační teoretik, bolševik, antisemita nebo nácek, případně vše dohromady.
Stane, mylite se s konformisty. Leho ma urcite svuj silny moralni kompas a svobodnou vuli. Ale nechci za nej mluvit.
Ja uz vubec nejsem konformistka pro vsechny aktivity, ktere dela nynejsi Obamova vlada. Naprosto nesouhlasim s apologetickym tonem, ktery vypousti Clintonova a jini politicky korektni diplomate. Na vasem webu vsak pisi mnozi primitivove, kteri tento subtilni rozdil mezi demokratickymi hodnotami a aktualni politikou nerozeznaji. O tom se tam vubec nemohu bavit, neni treba hazet perly svinim. A jelikoz pru7merni zvedavci a autsideri nerozeznavaji a neumi se oriwentovat mezi smery americke politiky, tak vresti na USA bez rozdilu, pri kazde prilezitosti, neuvedomujice si, ze timto take podhrabavaji snahy naivky Obamy. Coz mi nevadi, naopak.
Uz jsem se zde hadala s Habrem, ktery by nechal v provozu diktatory, jelikoz oni si udelaji v zemi tvrdou diktaturu, poradek a nechaji zapad v klidu. Jenze z demokratickeho pohledu a zasad nelze stat za diktatory. Amerika nemuze necinne prihlizet statisicovym davum, kteri se domahaji svobody. Uz z tohoto principu se Amerika vzdy pripoji k masam. Arabske jaro zaclo noblesni myslenkou lidi, kteri meli prani, ale nebyli stavu to konkretne provest. V chaosu se pak vynorily islamske militantni bunky a arabske jaro znicily. To je ale risk, ktery byl bran v uvahu.
Zprava, o pripravenych 5000 jihadistech je samozrejme muslimska kachna, ktera vznikla zrejme tim, ze pres.Obama podepsal HUMANITARNI pomoc syrskemu obyvatelstvu a i jinak USA poskytuji nemilitarni pomoc. Mnozi z nas by kazdou pomoc lidem, nepratelskym Americe, zastavili..
Kdo prirovnava Orwelluv svet k tomu dnesnimu, je velice zmateny, znejistely a ma strach z budoucnosti. Cte paranoini sycky typu Robertse, Chomskeho, Makowa a veri vetsine konspiraci.... Ze, Stane....
Uz jsem se zde hadala s Habrem, ktery by nechal v provozu diktatory, jelikoz oni si udelaji v zemi tvrdou diktaturu, poradek a nechaji zapad v klidu. Jenze z demokratickeho pohledu a zasad nelze stat za diktatory.
Ovsem je zajimave, ze za diktatory v Saudske Arabii, Nigerii a jinych podobnych spratelenych statu klidne stojime a do jejich zajmu se nemichame. Jedine, ze by si chteli poridit jaderne zbrane. Saudi jiz o tom premysli a v Pakistanu jiz jsou.
Danielka nepřekvapila. Čtyři nohy dobré, dvě nohy zlé.
Dnes je nepřítel Eurasie a spojenec Oceánie, zítra je to bez mrknutí oka přesně naopak. Bahrajnští bojovníci za svobodu jsou šíité, tedy nepřátelé, podpoříme tedy hodné sunnity, sunnita Saddám byl nejprve přítel, pak nepřítel, takže se přáteli stali iráčtí šíité, aby se vzápětí změnili v nepřátele, které bylo nutno ochuzeným uranem vybombardovat do doby kamenné. Ještě že u Kurdů máme jasno, tedy kromě našich přátel Turků, kteří ještě nemají tak vytříbený smysl pro doublethink.
Čeští komouši, socani a nacionalisti jsou nepřátelé té naší skutečné (neoliberální a neokonzervativní) demokracie, ruští komouši, socani a nacionalisti jsou bojovníci za svobodu a proti putinovskému (podotýkám, že neoliberálnímu a neokonzervativnímu) absolutismu.
Naši přátelé v Libyi, které jsme proti zlému diktátorovi Kaddáfímu podporovali financemi, zbraněmi a mediálními sračkomety ze všech sil, vypálili americký konzulát a povraždili a sodomizovali jeho osádku, včetně amerického velvyslance, který tam zrovna nešťastnou náhodou otevíral kulturní centrum atd., atd.
A Danielky a lehové budou i nadále trénovat správný loajální pohled a přesvědčovat nás, že jen oni vědí, co je v ten který okamžik černé a co bílé. A kdo s nimi nesouhlasí, na toho už se nějaká ta nálepka najde, například ta poslední, opravdu velmi povedená - paranoidní sýček. Přidávám si ji do sbírky, Danielko, bye, bye...
Dlouho jsem tu nebyl, zas cucim jako ***** nebo sycek Chomski, kde se to v nem a fsech ostatnich syckujicich bere , kdyz vse se jevi a rysuje tak optimisticky? Mate tu v Daniele poklad, co veta to moudrosti doklad:-)
"Arabske jaro zaclo noblesni myslenkou lidi, kteri meli prani, ale nebyli stavu to konkretne provest. V chaosu se pak vynorily islamske militantni bunky a arabske jaro znicily. To je ale risk, ktery byl bran v uvahu."
Risk stal za to, Kadaffi zlikvidovan ci presneji jeho snaha prodavat olej kam Libye chce a ne za dollary, dale konec namluv s expandujicimi Cinany jejichz 20-30tisic extertu pres vrty a jine cinnosti maji dnes v Libyi utrum, RISK BYL VZAT V UVAHU, DEMOKRACIE SE NEKONA, ale kdyz jde o business demokracie nezna bratra, Mrs Daniela zapomela dodat:-( Co dalsi predchozi vetna perla a opet ma Mrs Daniela svoji pravdu: Leho ma urcite svuj silny moralni kompas a svobodnou vuli. Ale nechci za nej mluvit. Musi to byt super super silny moralni kompas kdyz se ma obhajit souhrn techto skutecnych cisel a faktu , faktu a zase jen faktu kterych se nick Leho dovolava: Cost Of War Number Of Iraqis Slaughtered In US War And Occupation Of Iraq "1,455,590" Number of U.S. Military Personnel Sacrificed (Officially acknowledged) In America's War On Iraq: 4,883 Number Of International Occupation Force Troops Slaughtered In Afghanistan : 3,183 Cost of War in Iraq & Afghanistan Total Cost of Wars Since 2001 $1,373,424,753,393 http://www.costofwar.com/ Po pravde je nutno pripomenout ze fanaticti obhajci vyse uvedeneho kteri se vyskytuji na ceskem internetu maji svoje protejsky na druhem konci spektra a tak jsem byl napaden a rozcupovan na jinem blogu fanatickymi zastanci leninismu-stalinismu kdyz jsem si dovolil poznamku o millionech obeti bolsevickeho systemu. Nepomohla fakta o zprave samotnych bolseviku az po priznani Gorbyho, Jelcina i Putina! Milliony obeti, sami souzi priznali 2o!= lez a podvod! Katyne= lez a podvod! Ze se jak Gorbacov tak jelcin tak Putin omlouvali? Anti Rusky PODVOD! Pry jen pomluvy Ruska a jeho lidu ze stran privrzencu kapitalismu! Kdyz do stejne kategorie bojovniku se silnym moralnim kompasem zaradime i dalsi kategorie fanatiku, jak nam prave predvadi nejvernejsi muslimove kdyz vysli protestovat proti zesmesnovani jejich nabozenstvi je zrejme ze valcit se bude a bude to vsude, kam vstopi noha bojovnika se silnym kompasem. Jedno jakym, zda Sitsko-Sunni muslimskym ci exportne demokratickym. A pak Vam sem Daniela da sve jasno, ze: "Kdo prirovnava Orwelluv svet k tomu dnesnimu, je velice zmateny, znejistely a ma strach z budoucnosti. Cte paranoini sycky typu Robertse, Chomskeho, Makowa a veri vetsine konspiraci"
Neni treba verit na konspirace, staci se podivat na ten stale vetsi svetovy BORDEL! A k tomu jen mirne zapojit do premysleni horni polovinu hlavy komu ze to FSECHNO vyhovuje. Kdo opravdu zapremysli tomu se jiste i ukaze kam ze to ten kompas ukazuje. Zit Orwell dnes, napsal by to asi jeste rasantneji! Pak uz zbyva jen aby vam sem Daniela naservirovala ten obrovsky rozdil mezi demokraty a republikany ktery ve sve omezenosti nemuzete pochopit a mnoho dalsich rozdilu v USA ktere rozhoduji o behu sveta aby bylo konecne jasno:-) Ano i proto to tak vypada. Dejiny se opakuji, jen s malym posunem na spirale casu :-( Ze nemam pravdu? Alespon v tom, jak malo se homo-sapiens zmenil za poslednich +2000let. Mezilidske vztahy ? Stale jsme si vrahy! :-(
Neni treba verit na konspirace, staci se podivat na ten stale vetsi svetovy BORDEL! Ano, staci si vsimnout, ze nepokoje delaji kruh kolem Izraele, s vyjimkou trochu vody na sever od Libye. Take stoji za zamysleni sileneho blazna.
Stan: Nic to ovšem nemění na tom, že leho a Daniela jsou typickými zástupci konformistů z Orwellova světa.
Připomenu tedy co je vlastně Orwelův svět. Komunističtí pohrobci z Kocourkova evidetně buď nehápou anebo záměrně překrucují odkaz tohoto světového spisovatele. Takže, Orwell byl ve svých románech inspirován zkušenostmi ze Španělské občanské války, kde bojoval na straně republikánů, ted po boku komunistů, se kterými sympatizoval i když komunistou nebyl. Román 1984 je vyjádřením jeho deziluze z občanské války a jedná se o inspiraci vzájemného konfliktu mezi komunismem, fašismem a nacismem. Změna přátelů v nepřátele byla zcela jasně inspirována Sovětsko-německým paktem z roku 1939, což bylo skutečné otočení o 180 stupňů. Neznám jediný případ z historie, kdy by došlo k něčemu podobnému. Afgánští mudžehadíni se stali nepřáteli až po své transformaci v Taliban a hlavně po útocích 9/11, takže jsou to oni, kdo otočili, ne Amerika. Zrovna tak Saddám, i když ten nikdy nebyl žádný přítel ani v době Iránsko-irácké války. Ahhh, vlastně co to kecám, 9/11 je dílo CIA, FBI, NSA...Mossadu... Takže, tady končím, děkuji za pozornost...
Stan: Budou loajálně souhlasit a podporovat vše, co dělají a hlásají ti nahoře, byť by se to každých 24 hodin otočilo o 180°.
Tohle tvrzení je nesmyslné, absurdní a lživé za každou cenu očernit moji osobu coby třídního nepřítele. V žádném případě pro mne není nikdo ideální abych s ním či s ní loajálně souhlasil a podporoval vše, co dělá a hlásá.
Astr: Number Of Iraqis Slaughtered In US War And Occupation Of Iraq "1,455,590" Number of U.S. Military Personnel Sacrificed (Officially acknowledged) In America's War On Iraq: 4,883 Number Of International Occupation Force Troops Slaughtered In Afghanistan : 3,183 Cost of War in Iraq & Afghanistan Total Cost of Wars Since 2001 $1,373,424,753,393
Kolik by stálo amerických životů Irák neokupovat? Těžko říci. Džihádisté v New Yorku pro mnohé zní daleko lákavěji než v Bagdádu, že ano...
BTW, kolik stála Druhá světová válka? Takže, určitě by bylo lepší nebojovat a Protektorát by se určitě nějak vyvinul v něco lidštějšího. No, tady argumentovat fakt nemá cenu...
Kolik by stálo amerických životů Irák neokupovat? Těžko říci. Džihádisté v New Yorku pro mnohé zní daleko lákavěji než v Bagdádu, že ano... ================================ Kolik by stálo amerických životů Irák neokupovat? Blabol hodny corporala :-) Easy answer= ZERO! = nebot Saddam coby vladce Iraku zadny utok na USA nepripravoval, dokonce ani na Israel ne ! Od r. 1981 kdy mu israelci rozbombardovali vystavbu jaderneho reaktoru mel utrum!
Ta cisla s Iraku maji svoji silu na rozdil od argumentacni urovne corporala US army: "Džihádisté v New Yorku pro mnohé zní daleko lákavěji než v Bagdádu, že ano..." Opravdu uroven:-(
Argument podobny argumentaci a BRAINWOSHING TRAININGU JAK JE NUTNO ZASAHNOUT PROTI JADERNEMU NEBEZPECI IRAKU:-( Vysledkem agrese a okupace jsou vyse uvedena cisla a rozvracena a zpustosena zeme, kde obcanska valka sunni a situ nema konce! :-( Nakonec i srovnani 2 svetove a okupace Iraku coby vyvozu demokracie po Emericku to je jen dalsi ukazka urovne. Lepsi ukazka jak take muze vojakum US army pracovat horni polovina hlavy nehohla byt presentovana :-)
Jo, leho, já o voze a Vy o koze. Takže buďte konkrétní. Kdo jsou tedy vlastně Vaši spojenci a nepřátelé? Já se rád nechám zorientovat od někoho, kdo má téměř vždy naprosto jasno.
V Rusku jsou spojenci komunisti, eseři, Žirinovského nacionalisti nebo neoliberálové z Jednotného Ruska? Nebo jsou pro vás a vám podobné v Rusku všichni nepřátelé? Pak ovšem nechápu ten povyk kolem nepokojných kundiček, které by u nás stejní lidé, kteří protestují proti jejich uvěznění, označili za extrémistické feministické anarchistky.
V Izraeli jsou naši spojenci ti, co porušují lidská práva na okupovaných územích, nebo ti, kteří proti tomu protestují? Nebo prostě podporujete Izrael ze zásady, protože z toho máte nějaké osobní výhody, a na nějakých lidských právech a svobodě nám ve skutečnosti vůbec nezáleží?
V Iráku jsou vašimi spojenci šíité s vazbami na "íránské klerofašisty", Saddámovi národně-socialističtí pohrobci nebo wahábbisté, kteří tam rozpoutali neskutečný teror?
Totéž v Libyi, Sýrii, Egyptě, Turecku atd. Nebo jsou všichni muslimové nepřátelé, a naše elity se svojí obojetnou politikou se starají jen o to, aby se tam mezi sebou mydlili co nejvíce?
A přemýšlel jste někdy o tom, proč se z loajálních spojenců Západu tak často přes noc stávají nepřátelé?
Stan: Jo, leho, já o voze a Vy o koze. Takže buďte konkrétní. Kdo jsou tedy vlastně Vaši spojenci a nepřátelé? Já se rád nechám zorientovat od někoho, kdo má téměř vždy naprosto jasno.
Nepřátelé jsou hlavně ti, kdo pálí naše ambasády a vraždí naše velvyslance, popřípadě je vezmou jako rukojmí, unesou letadlo ..., no raději toho nechám.
A spojenci? To jsou hlavně země, kam mohu vyjet bez obavy o svůj život.
Nezklamal jste, jednoduché odpovědi na složité otázky jsou příznakem Vaší intelektuální a morální kapacity. Jinak si Vás vychutnal vodnik007, k tomu není co dodat.
Takže ještě poslední dotazy: Kdože to vypálit tu ambasádu a zabil amerického velvyslance v povstalecké baště Benghází? A Rusko, Čína, Írán či Severní Korea jsou tedy Vaši spojenci, tam přece na rozdíl od "spojeneckého" Pákistánu nebo Iráku můžete vyjet bez obavy o svůj život, tak proč se jim to tam snažíte rozesrat? A co třeba Bronx, tam jsou taky nepřátelé, tak proč ho nevybombardujete do doby kamenné?
Stan: Nezklamal jste, jednoduché odpovědi na složité otázky jsou příznakem Vaší intelektuální a morální kapacity.
Stane, nehodlám ztrácet čas nějakými složitými analýzami. Pro vás voják = blbec. Nic vás nepřesvědčí o opaku, to je přeci jasné. Vy víte dávno, jak se věci mají.
Znovu připomenu, zelení mozci vám umožnili, mimo jiné, plácat vaše nesmysly po Internetu. Bez amerických zelených mozků byste měli velké...
Stan: A Rusko, Čína, Írán či Severní Korea jsou tedy Vaši spojenci, tam přece na rozdíl od "spojeneckého" Pákistánu nebo Iráku můžete vyjet bez obavy o svůj život,
Jak jste na tohle přišel rozhodně analyzovat nehodlám. Máte to fakt hodně popletené...
"A spojenci? To jsou hlavně země, kam mohu vyjet bez obavy o svůj život." Hehe, takovych zemi neustale, diky vasi snaze ubyva. Takze vas boj za svobodu funguje opacne. Doma jsme ziskali osahavaci TSA kontroly, dnes jiz nejenom na letistich, kamery skoro vsude a smirovaciho zarizeni stale pribyva. Teroristu take. Ze statu ktere spojenecke vojska rozvorali se stal kruh nebezpecne anarchie, obklopujici Izrael. Demokracie o ktere basnil Bush tam je jeste vzdalenejsi ci vubec nemozna. Pochybuji ze se bez obav vydate chytat ryby z reky Tygris, nekde ve volne priode v Iraku, nebo na lyze v Afganistanu. Pyramdy v Egypte, Petra v Jordansku, mnohe archeologicke pamatky v Syrii? O Libyi jiz netreba premyslet. Kdyz se nad tim zamyslime, tak vase prace zarucila Izraeli nejistou budoucnost.
Nejistou budoucnost ma stat Israel uz pres 64 let, od te doby, co ho napadly v roce 1948 arabsti sousede.. Nejistota je zivotni udel cloveka a nevyhne se zadnemu.
Faktem zustava, ze Israel je bezpecny stat, tisice Americanu tam jezdi rocne na dovolenou a vraceji se s krasnymi vzpominkami. Vetsine Arabu se v Israeli zit libi, proto se tam dosud nekonaly chaoticke demonstrace, jako v zemich, kde je muslimske vedeni.
Severni Afrika a Blizky vychod maji zhruba jednu miliardu lidi a kdyz se tyto miliony a miliony lidi nechaj "rozvratit", tak si za to mohou jedine oni sami....
....a kdyz se tyto miliony a miliony lidi nechaj "rozvratit", tak si za to mohou jedine oni sami....
o sakrbleee :-( Mr.Daniela tomu zas dala ranu:-( Lid Libye si za to muze sam ze tam maji rozvracenou zemi, sam muze za to ze sam nesvrhnul Kadafiho ze se musela dostavit sebranka "revolucionaru" ze vemoznych okolnich zemi kterym stacilo udelat deal s vyvozci demokracie, pak jen utelefon a bratrska vojska NATO opet bombardovala a bombardovala :-( Podobne jako si za to muze lid Egypta ze se nechal rozvratit:-( Podobne jako prave probiha rozvrat v Syrii :-( Podobne jako se chysta rozvrat na lid v Iranu ? Jak zabranit aby nedoslo k rozvratum kdyz revoluce a rozvraceni je organisovano odjinud, kam moc lidu onoho statu nasaha? PRI SOUCASNE TECHNICE VYVOZU DEMOKRACIE A REVOLUCI, je prinejmensim neslusne rikat ze si za neco muze LID sam ! :-( Uz jen zbyva aby vam drazi ovcane CR Mrs Daniela napsala ze si a svoji rozkradenou republiku muzete sami!:-( Nebo nemuzete? Pry jaky lid takova vlada! Plati li dle Mrs Daniely pro Afriku a Middle East proc ne pro Evropu a zbytek sveta!
Prokristapána, Astře, že na to vůbec reaguješ! Někdy nás Daniela baví dobře, jindy je ta sranda podařená méně, ale to neznamená, že to stojí za analysu!
Astr: Jak zabranit aby nedoslo k rozvratum kdyz revoluce a rozvraceni je organisovano odjinud ...
To je fakt. I český plyšák byl z velké části organizován ze zahraničí. Je to nefér. Sovětský svaz by měl stále existovat, zrovna tak by měla být republika zadrátovaná proti imperialistickým a illuminátským upírům ze zahraničí. Je jasné, že o nějakou pitomou demokracii občané pod diktátorskými režimy v drtivé většině vůbec nestojí, jelikož se vůbec necítí jako utlačovaní. Takový život je jim přeci úplně přirozený a tak proč jim to kazit, že. Za to krveprolití to vůbec nestojí. Podívejte se na druhou světovou válku. Kdyby se nechalo Německo a Japonsko být, ušetřilo by se skoro 60 miliónů životů. To je šest Českých republik!! Pardon, Kocourkovů...
Takovému názoru občanů v Kocourkově se někdy moc nedivím, ale že takhle myslí emigranti?
Možná to souvisí z důvodem, proč tihle jedinci vlastně emigrovali. Za svobodou rozhodně nešli...
Corporale jste mimo proto ze Vam to horni polovina hlavy nebere nebo prekrucujete a provokujete umyslne ? Stale sem podsouvate srovnani na urovni brainwashing propagandy kdyz se pokousite srovnavat posledni konflikty a agresivni vyvoz demokracie s nutnym odporem a bojem proti zlu fasismu za 2 svetove. kdy vam dojde ze to je srovnani nesrovnatelne? Theorie preventivnich valek a obrany USA nalevana do hlav obcanu USA ? Irak a Saddam USA neohrozoval,do toho vas navezla vlci smecka v cele s Wolfowitzem a dalsimi poradci Wajthauzu! Taktez USA neohrozoval Afganistan taktez ne Mubarak v Egypte, Kadaffi v Libyi atd atd. Jinde a jini diktatori byli OK a US gobernment s nimi leta v pohode? Prestante uz konecne obhajovat neobhajitelne a dokonce zpusobem tak propagandisticky primitivnim. Zpet o veci ="ze LID si za vse muze sam"! Lid zmuze kulove s prehazovbackou receno lidove proti armadam plne corporalu proti armadam ktere jim vnucuji o co onen zminovany LID nestoji jak predvedeno v iraku a je na pokracovani predvadeno v Afganistanu! :-( Jen lide kteri odmitaji videt fakta nejsou schopni videt a pochopit jak nas onen LID v zemich kam demokracii vyvazime stale vice nenavidi. pritom je to tak proste. Jen si predstavit ze by vlady Iraku, Afganistanu, Libye, Egypta prisli se svoji armadou do USA, Evropy, a instalovali tam svuj poradek proti vuli LIDU zeme! Prvni pravidlo vzajemnych slusnych mezilidskych vztahu rika: "nedelej jinemu co sam nemas rad" ! Nebo i toto pravidlo je mimo dosah pochopeni vydrillovanych vojenskych mozku?
Vodniku sorry ano nechal jsem se unest, ano ta do nebe volajici blbost "ze LID si za to muze" me dokaze nasejrit at ji hlasa kdokoli. Napise li to totalni blb ktery se presentuje jen slaboduchymi commenty, reknu si OK jen potvrzuje cim se presentoval jiz predtim, ale nechapu jak nekdo dokaze nekdy rozumny pohled a nasledne sklouzne k hlasce hodne blba:-( Napsal mi pritel z USA: Podle vzorce ze LID si za to muze sam se muze rict, ze polsky zidi a i ti z Nemecka si za to mohli sami, ze je bohaty zradili a poslali do koncentraku? Nebo jak byla divadelni hra Fiddler on the roof? Elita nikdy za nic nemuze. Tomu napomahaji nekteri lide take svymi “moudrymi“ vyroky o vine LIDU! Tim vlastne obhajuji zlocince kteri maji na svedomi valky a milliony mrtvych, :-( To by dokazalo nasrat i mrtvyho! Nejvetsi lumpove nikdy nejsou potrestani, vzdy to odnese LID ! A jeste jedna kritika vyroku ktery vyplynul z komentare Mrs Daniely. Ze zdejsi a Cesky ctenar vi malo az hovno o tom jak a jakymi problemy zije LID v USA. Pokusim se napravit a rozsirit ovcanovi z CR obzor. Nahlednete do USA. Dlouhe pres hodinu, ale vyzivne :-) http://www.youtube.com/watch?v=eAaQNACwaLw&feature=related
Jeste jednou na thema ktere tu pred casem prednesla Mrs Daniela o tom jak nejste schopni pochopit slozitost Emerickeho stylu zivota. To mozna vypadalo jako ze si z toho delam "kozy"(kozy coby terminus technicus pro joking obdivuji az miluji). Nedelam opet jsem byl upozornen na nazor pravnicky vzdelane Emericanky. Pokud vzdelana Emericanka v pravech hlasa a rozlisuje prava pro cernochy(tem pry US dluzi) a jina pro emigranty (tem pry nedluzi nic) pak jaky je asi nazor obycejneho prumerneho Emericana? Asi ma pani Daniela pravdu, to je opravdu pro prumerneho Evropana a ctenare na cesky psanem internetu obvzlast, k naprostemu nepochopeni. Ze by i corporal Leho & USarmy boys vyvazeli tento druh demokracie na laufech svych canonu az do iraku? Vychutnejte si Ann Coulter :-) http://sg.sports.yahoo.com/blogs/ticket/coulter-civil-rights-blacks-immigrants-201633682--election.html PS Ptali se prvniho polistopado-sametoveho ministra zahranici Dienstbiera na rozdil mezi Ruskym muzikem a Emerickym redneckem. Pan ministr se proslavil vyrokem ze: blby jsou stejne az k nerozeznani, jediny rozdil ze Emerican je lepe vykoupan! howk
S Danielou je to těžký, Astře. Ona občas píše nějaké svoje názory, ale občas jen trolluje. Ta hláška s "lidem" je tak blbá, že je to buď trolling nebo stupidita, která může být těžko partnerem k diskussi.
Ano, jsme blbi a chudi a taky hrozne zli. Proto uz nesmime podporovat chudacky u nas a ani ve svete a rovnou je utratime. Indiany ne. Ty se nam nepodarilo uplne zlikvidovat, ale ted se budou hodit. Setrime si je, az nastane vetsi hladomor a pak jim vezmeme skalp, podrezeme je a uvarime v kotli.
To video je na mne moc dlouhe, pane Astr, zrejme predvolebni NWO straseni proti B.Obamovi... Sice mam rada pomale a dlouhe veci, ale v jinem resortu...:-)
Novy svetovy poradek, planovany v temnych kuloarech supertajnych elit uz prece jede na plne pecky. Lidstvo je rozdelovano jako ovce v ohrade, chemtraily praskuji nic netusici populace. Muslimsky svet je strikan agresivni latkou, ktera zpusobuje formu silenstvi. Je nas na maticce Zemi uz moc, jsme jako virus a redukce je nutna. Zbytek prezivsiho lidstva skonci jako otroci, kazdy elitar dostane pridel, nekolik tisic lidskych dusi. Tyto budou udrzovany a oplodnovany roboty-stroji, z cehoz se vyvine novy druh homo non-erectus, s mutovanymi geny . Zidovsky kral sukat nebude, to aby bylo jasne. Ten zustane panicem. Vsichni se staneme mutanty.. uz se tesim--vy ne ??
Ne neni se na co tesit pokud jde o lepsi zitrky pro mene majetne:-( A Obama to opet vyhraje nebot republikansky nabob polovinu LIDu odepsal. Neni to tak dlouhe to byste mohla i precist. Romney said this: There are 47 percent of the people who will vote for the president no matter what. All right, there are 47 percent who are with him, who are dependent upon government, who believe that they are victims, who believe the government has a responsibility to care for them, who believe that they are entitled to health care, to food, to housing, to you-name-it. That that's an entitlement. And the government should give it to them. And they will vote for this president no matter what ... These are people who pay no income tax.
Nazor na to jak si to timto proslovem u chudeho lidu posral : http://www.huffingtonpost.com/2012/09/19/jan-williams-47-percent_n_1898842.html
Jeste k Emerickemu presidentskemu divadlu jedna otazka. Kdyby Romney vyhral tak prestane delat to co dela Obama = zivit 47 % neplaticu dani? Prestane valcit v Afganistanu i jinde presto ze mu to poradci poradi? I blbej redneck dnes v USA vi ci tusi co bude nasledovat. Cim mene se bude vyrabet a produkovat v USA tim vice bude nezamestnanych a neplaticu dani a stale obtizneji se to bude resit. Obama nebo Romney ci nekdo jiny, tak nebude znit otazka. Mutantka Daniela se mozna uplne mutace alias premeny nedozije, ale s jistotou vetsi nez malou mohu rici ze bohati a nejbohatsi se sveho bohatstvi nezreknou ve prospech premnozenych chudych. Je jen otazka casu kdy se ucho utrhne. Neni treba nadprumerne chytrosti a pozorovaci schoptnosti videt kam se svet TRHu nezadrzitelne riti. Je to jen otazka casu kdy to bude v riti. Pak to rozhodne nepujde cestou klonovani kterou vam tu Mrs Daniela nasvejkovala:-(
Podpora demokracie se z dlouhodobeho hlediska vyplati. Jen se vazeni laskave podivejte na Nemecko nebo Japonsko. Zeme s temnou minulosti a presto spojenci Ameriky, i kdyz zaroven zeme svobodne a nezavisle. Se zavadenim demokracie v muslimskych zemich jsou ty potize vetsi, diky stredovekemu, neprilis tolerantnimu nabozenstvi a tim i znacnemu mnostvi fanatiku. Ale to neznamena, ze by mely demokraticke zeme hodit flintu do zita. Pokud tedy chteji samy prezit.... Irak se diky tomu ze tam Amerika vyhrala valku a odstranila diktatora dnes stava pomerne normalni, demokratickou zemi a Libye je na nejlepsi ceste. Toho velvyslance tam zavrazdila dobre organizovana skupina fanatiku a vetsine naroda se to vubec nezamlouva. Ale to jiste ze zprav vite. Tedy pokud nectete jen Zvedavce a dalsi paranoidni weby....... Canadian
Podpora demokracie se z dlouhodobeho hlediska vyplati. V tom máte nepochybně pravdu. Ovšem budovat tuto demokracii s pomocí wahabitských vrahů je totéž jako prcat za panenství. Rovněž to nijak neglorifikuje americkou podporu Saúdské Arábie, nejfundamentalističtější muslimské země vůbec.
Irak se diky tomu ze tam Amerika vyhrala valku a odstranila diktatora dnes stava pomerne normalni, demokratickou zemi a Libye je na nejlepsi ceste. Pokud tu chcete vážně diskutovat, tak nás nemůžete takhle bavit.
No, to jsou opravdu uzasne argumenty. A kdyz se nekde docteme, ze v Libyji i v Iraku probihaji zcela demokraticke volby (dokonce i za ucasti komunistu a dalsich zmetku), tak zavreme obe oci a budeme opakovat propagandisticke castusky z Pravdy.ru a Zvedavce..... Canadian
Ja si casto vsimam dosti komicke skutecnosti, ze se nejruznejsi konspiracni teoretici nedokazou domluvit na tom, jestli Al-Kaida existuje, ci nikoliv. :-) Podle me existuje, ale podle vsech dostupnych serioznich pramenu byla zalozena az v dobe, kdy doslo k sovetskemu uprku z Afghanistanu a zadnou podporu od Spojenych Statu nedostava a nedostavala. Vodnikem zmineny clanek opak v zadnem pripade nedokazuje. Canadian
Al Kájda jakožto nějaká centrálně řízená organisace samozřejmě neexistuje. Tím termínem se označují isolované skupinky wahabitů, mudžahedínů, námezdních bojovníků nebo terroristů, kteří jsou ve jménu islámu ochotni bojovat kdekoli proti komukoli. Západ jich využíval proti Sovětům v Afghánistánu a nadále permanentně využívá ve válkách, které sám vede proti nejrůznějším arabským (a relativně sekulárním) diktátorům, a děsně se diví, když se obrátí proti němu.
Vodniku nereaguj na trolla co ma jasno jak s Al Kajdou tak s konspirativnimi mozecky a dokonce i vi co se vetsine naroda v Libyi vubec nezamlouva, jen ztracis cas:-( Stejny rubbish, stejny styl jako stejny Canadan u Tarase:-(
Astře, samozřejmě mě okamžitě napadl Sandwalker nebo Slavoj Žižka. Canadian zatím píše svoje názory, ve vší slušnosti, ať už si o nich myslíme cokoli a nikoho nenapadá. Až se začne chovat jako u Tarase nebo u Stana, tj. jako čistý troll, bude mít utrum (i když to neleží jen na mě).
Spis jednou existuje, jednou neexistuje. Podle toho, jak se to konspiracnim mozeckum zrovna hodi. A Osama Bin Ladin se za vudce prohlasoval opravnene i neopravnene. Podle toho, co se zrovna v internetovych vykalech najde a co se hodi do kramu. :-) Canadian
Proc by se Leho mel jit picnout? Je to dobry vojak, ktery bude branit USA i Israel az do posledni protezy. Nemuze prece za to, ze ten Husajn Obama se paktuje s islamisty a jeho stavovska cest mu nedovoli odporovat vudci.
OdpovědětVymazatProč by se měl picat? Já takových lidí znám víc. Poznávacím znakem "dobrých hochů" je to, zda jsou s/proti někomu, tj. jejich relace, nikoliv vlastnosti.
OdpovědětVymazatDřív tihle lidé obhajovali kohokoliv, s kým pekl Brežněv, dnes Leonidovu roli zastává president USA.
Logiku, konsistenci nebo principiální postoj v tom prostě nehledej. Předevčírem byli alkajdisti přátelé, pak nepřátelé, dnes jak kde a zítra budou třeba zase kamarádi. A i když to Orwell ve svém 1984 trochu přehnal s tím, jak ovčané nadšeně hýkali při změně nepřítele a byli schopni na jedno nadechnutí přetočit svoje projevy, je to v podstatě hodně běžný způsob uvažování, až mě to leckdy poleká. Ale je v tom taky kus logiky a bezpečné stability v myšlení - tihle lidé by obajahovali cokoliv ve svaté náboženské válce, kdyby byli věřící a taková válka probíhala. Tohle přimknutí se k alfě a vypnutí vlastního úsudku je analogické a dává minimálně pocit bezpečné jistoty dokud se lepí na domnělou alfu, byť nutně vykoupené resignací na vlastní analýzu.
Máte oba pravdu: já být Lehem, tak nejsem já.
OdpovědětVymazatKdybych měl věřit každé kravině to bych se opravdu musel picnout.
OdpovědětVymazatVelmi mne vždy pobaví publikování "tajných dohod" v internetových kuloárech.
Ať napíši cokoliv, nikdo ze zdejších "diskutérů" nepřijme moje prezentace faktů, takže nebudu zbytečně ztrácet čas.
Je mi jenom líto lidských bytostí, které žijí v takovém divném alternativním světě...
Za presentaci faktů se tu na Vás, myslím, nikdo nezlobil. Pravda je, že - jak píše vp. Kreutzfeld - ne každý jim snadno uvěří. Jistě, Al Fahdí může kecat, možná máte nějaké informace, které zprávu vyvrátí. Tak, jako se nakonec ukázalo, že toho mladého Ukrajince v Břeclavi náhodou skutečně nezmlátili Cikáni...
Vymazatmožná máte nějaké informace, které zprávu vyvrátí.
VymazatŽádných extra informací netřeba, zpráva úspěšně vyvrací sebe sama. Viz můj příspěvek dole, když si autor plete Zanzibar se Zinjibarem, zpravidla takový škvár ani nečtu a jdu o dům dál...
Aha, tedy zpochybnění zdroje. Nu což, na to máte právo. Ovšem fakta mluví spíše pro onen pochybný zdroj (viz příspěvek JzP dole).
VymazatJistě, jak za starého Asada v Sýrii tak za komunistů v Česku bylo v obou zemích bezpečněji. V tomto ohledu jsou diktatury pro své občany daleko lepší, že, a proto bychom si jich měli vážit. Tedy podle vás.
VymazatMe by zajimalo, jak ma vypadat islamska demokracie?
VymazatAlespon v Iraku nevypada slibne.
Prvni a hlavni zamer, cil, je podle vseho odstaveni Assada, o coz vehementne usiluji i Saudis a Turecko, dnesni, duleziti spojenci USA..Syrie, pod vedenim Assada se stala bastou agresivniho Iranu a to jde ocividne nad vsechny druhorade zajmy..
OdpovědětVymazatDale, Rusko a Cina vetovaly-sabotazovaly americkou pritomnost a ted za to dostanou darecek--do Syrie se naroji jihadiste, fanaticti bojovnici, kteri urcite nemaji zajem vytvorit vladu pratelskou Rusku..
Islamsti jihadiste bojuji za svetovy kalifat a zde je Obama s jeho naivni predstavou o umirneni islamu vedle jak ta jedle. Nicmene, doufejme, ze Assadova armada rady mujaheedu trochu procisti, nez prohraje.. Nevim tedy, proc by se mel nekdo rozcilovat nad tim, ze se fanatici navzajem perou a pobijeji. (Americti vojaci to nejsou..) A zitra je zitra, prijdou jine problemy a jini politicti hraci..
Uz davno neplati doktrina " Se Sovetskym Svazem na vecne casy.
Gogo, to jako budete lpet za kazdou cenou zustat zenaty s nevernou a zlou manzelkou, jen proto, ze jste se, po usi zamilovan a oslepen, zavazal slibem manzelstvi ??? Lidske vztaky jsou podobne vztahum mezi narody a staty. Svatby a nasledne rozvody jsou bezne....
Poněkud mi, Danielo, uniká smysl Vaší otázky. Kritizoval jsem nevolnický způsob myšlení některých lidí a stavěl ho do kontrastu s postoji založenými na obecnějších principech.
OdpovědětVymazatPane Leho, ja si rad vyslechnu Vasi prezentaci faktu, je dobre, kdyz sem pise i nekdo, kdo neni clenem Klanu. Jestli ji budu verit nebo ne, to uz neni tak uplne na me. Vam ale obcas "bouchnou saze", anglicky se tomu myslim rika "short fuse". Na to pozor, my jsme tady B-team starych panu, tak to nas obcas vydesi.
OdpovědětVymazatPane Leho, ja si rad vyslechnu Vasi prezentaci faktu, ...
OdpovědětVymazatNapříklad hned první věta z článku na webu Reformy.cz:
"Reportáže ze Středního východu hlásí,.. "
Jaké reportáže a čí? Už jenom první věta poukazuje na fakt, že drtivá většina dalšího textu jsou buď úplné výmysly nebo překroucené prkotiny z různých plátků ala Zvědavec. A když si autor plete africkou zemi Zanzibar se Zinjibarem v Jemenu, tak to stvrzuje s naprostou jistotou co jsem napsal v předchozí větě. Článek je prostě k smíchu a pro mne nemá cenu se k němu vyjadřovat.
PS: BTW, nemám ponětí, kdy mi v minulosti bouchly saze. Pokud si pamatuji, když píši do nějaké internetové diskuze, vždy se skvěle bavím...
No tahle blogosfera neni vzdycky muj salek caje. Reformy.cz treba. Ani Zvedavce nesleduji, treba jednou tydne se tam podivam.
OdpovědětVymazatTy saze Vam ale obcas bouchnou, nepamatuji se uz na detaily, ale kdyz se to stane, tak Vas upozornim.
A kerá blogosféra je Váš šálek čaje? Od té doby, co jste přestal zalévat kopretinu, tak o Vás jeden nic neví.
VymazatAsi jsem se spatne vyjadril pane Stary pan. Soublozi vznikle rozpadem Sprchy sleduji rad a dobrovolne. Pak takove ty konspiracni blogy jako Outsider Media, Zvedavec nebo castecne i ty Reformy nejak nesleduji.
OdpovědětVymazatBlog si zadny nevedu, to chce disciplinu. Vetsinou soublozim tady na Discuss Sion Speed, pak ocumuji na Paragrafousu, tam jsem ztratil veskere iluse o ceskem state a ta Potopa, to je taky sikovny blog, i kdyz se tam plkat neda.
Vyjimecne souhlas, pane Kreutzfelde,
VymazatPo potope je celkem sikovny blog zamereny na pomijivosti a krehkosti cloveka, - alespon v tomto je osoba S.P. necemu a nekomu uzitecna.
Kostelik svateho Morice mi silne pripomina jeden kostelik v Posazavi. Ja si ale vzdy myslela, ze tento typ stavby(zvonice)- je romansky styl ??
Aha, to já asi nepostřehl napoprvé tu souvztažnost s Lehovou větou o Reformy.cz. Jsem už myslel, že chodíte soubložit ještě někam a tajíte to. Třeba někam mezi kolegy z bar micva. Nebo z Hagiboru.
OdpovědětVymazatRe Daniela:
OdpovědětVymazatOtonská svatyně rozšířená na románský kostel, který byl goticky a pak ještě barokně přistavěn a přestavěn.
To samozřejmě neznamená románské zbouráno a nahrazeno barokem.
Tak ted je to jasne, diky, Stary pane.
OdpovědětVymazatPri te prilezitosti jsem se podivala na svateho Mořice na ceske Wiki, je tam o nem velmi pekny clanek. Teprve potom mi docvaklo, ze legendarni svycarsky svaty, mucednik St. Moritz, je cesky svetec Mořic.
Překvapivě se zastanu leha. Prison Planet po svých několika zkušenostech nepovažuji za důvěryhodný zdroj, Watsonův styl navíc ukazuje na nějakou poruchu osobnosti. A když budete pátrat po internetu, zjistíte, že jsou k tomu četné indicie. Nic to ovšem nemění na tom, že leho a Daniela jsou typickými zástupci konformistů z Orwellova světa. Budou loajálně souhlasit a podporovat vše, co dělají a hlásají ti nahoře, byť by se to každých 24 hodin otočilo o 180°. A kdo je na tento jejich postoj upozorní, je dle okolností buď konspirační teoretik, bolševik, antisemita nebo nácek, případně vše dohromady.
OdpovědětVymazatObsah článku, tj, podporu jihaddistů Západem a USA, potvrzují i jiné zdroje. Co se zpochybnění Prison Planet nebo Alexe Jonese týče, nemám námitek.
VymazatStane, mylite se s konformisty. Leho ma urcite svuj silny moralni kompas a svobodnou vuli. Ale nechci za nej mluvit.
VymazatJa uz vubec nejsem konformistka pro vsechny aktivity, ktere dela nynejsi Obamova vlada. Naprosto nesouhlasim s apologetickym tonem, ktery vypousti Clintonova a jini politicky korektni diplomate.
Na vasem webu vsak pisi mnozi primitivove, kteri tento subtilni rozdil mezi demokratickymi hodnotami a aktualni politikou nerozeznaji. O tom se tam vubec nemohu bavit, neni treba hazet perly svinim.
A jelikoz pru7merni zvedavci a autsideri nerozeznavaji a neumi se oriwentovat mezi smery americke politiky, tak vresti na USA bez rozdilu, pri kazde prilezitosti, neuvedomujice si, ze timto take podhrabavaji snahy naivky Obamy. Coz mi nevadi, naopak.
Uz jsem se zde hadala s Habrem, ktery by nechal v provozu diktatory, jelikoz oni si udelaji v zemi tvrdou diktaturu, poradek a nechaji zapad v klidu.
Jenze z demokratickeho pohledu a zasad nelze stat za diktatory.
Amerika nemuze necinne prihlizet statisicovym davum, kteri se domahaji svobody. Uz z tohoto principu se Amerika vzdy pripoji k masam.
Arabske jaro zaclo noblesni myslenkou lidi, kteri meli prani, ale nebyli stavu to konkretne provest. V chaosu se pak vynorily islamske militantni bunky a arabske jaro znicily.
To je ale risk, ktery byl bran v uvahu.
Zprava, o pripravenych 5000 jihadistech je samozrejme muslimska kachna, ktera vznikla zrejme tim, ze pres.Obama podepsal HUMANITARNI pomoc syrskemu obyvatelstvu a i jinak USA poskytuji nemilitarni pomoc.
Mnozi z nas by kazdou pomoc lidem, nepratelskym Americe, zastavili..
Kdo prirovnava Orwelluv svet k tomu dnesnimu, je velice zmateny, znejistely a ma strach z budoucnosti. Cte paranoini sycky typu Robertse, Chomskeho, Makowa a veri vetsine konspiraci....
Ze, Stane....
Amerika nemuze necinne prihlizet statisicovym davum, kteri se domahaji svobody. Uz z tohoto principu se Amerika vzdy pripoji k masam.
VymazatDanielo, Vy jste lepší bavič než Kraus s Krampolem dohromady! :-)))))
Běžte to říct do Bahrainu! Nebo do nějaké středoamerické země!
Uz jsem se zde hadala s Habrem, ktery by nechal v provozu diktatory, jelikoz oni si udelaji v zemi tvrdou diktaturu, poradek a nechaji zapad v klidu.
VymazatJenze z demokratickeho pohledu a zasad nelze stat za diktatory.
Ovsem je zajimave, ze za diktatory v Saudske Arabii, Nigerii a jinych podobnych spratelenych statu klidne stojime a do jejich zajmu se nemichame. Jedine, ze by si chteli poridit jaderne zbrane. Saudi jiz o tom premysli a v Pakistanu jiz jsou.
Daniela by Ti vysvětlila, že není diktátor jako diktátor: takový Somoza, Pinochet nebo Batista - ...
VymazatDanielka nepřekvapila. Čtyři nohy dobré, dvě nohy zlé.
OdpovědětVymazatDnes je nepřítel Eurasie a spojenec Oceánie, zítra je to bez mrknutí oka přesně naopak. Bahrajnští bojovníci za svobodu jsou šíité, tedy nepřátelé, podpoříme tedy hodné sunnity, sunnita Saddám byl nejprve přítel, pak nepřítel, takže se přáteli stali iráčtí šíité, aby se vzápětí změnili v nepřátele, které bylo nutno ochuzeným uranem vybombardovat do doby kamenné. Ještě že u Kurdů máme jasno, tedy kromě našich přátel Turků, kteří ještě nemají tak vytříbený smysl pro doublethink.
Čeští komouši, socani a nacionalisti jsou nepřátelé té naší skutečné (neoliberální a neokonzervativní) demokracie, ruští komouši, socani a nacionalisti jsou bojovníci za svobodu a proti putinovskému (podotýkám, že neoliberálnímu a neokonzervativnímu) absolutismu.
Naši přátelé v Libyi, které jsme proti zlému diktátorovi Kaddáfímu podporovali financemi, zbraněmi a mediálními sračkomety ze všech sil, vypálili americký konzulát a povraždili a sodomizovali jeho osádku, včetně amerického velvyslance, který tam zrovna nešťastnou náhodou otevíral kulturní centrum atd., atd.
A Danielky a lehové budou i nadále trénovat správný loajální pohled a přesvědčovat nás, že jen oni vědí, co je v ten který okamžik černé a co bílé. A kdo s nimi nesouhlasí, na toho už se nějaká ta nálepka najde, například ta poslední, opravdu velmi povedená - paranoidní sýček. Přidávám si ji do sbírky, Danielko, bye, bye...
Dlouho jsem tu nebyl, zas cucim jako ***** nebo sycek Chomski, kde se to v nem a fsech ostatnich syckujicich bere , kdyz vse se jevi a rysuje tak optimisticky?
OdpovědětVymazatMate tu v Daniele poklad, co veta to moudrosti doklad:-)
"Arabske jaro zaclo noblesni myslenkou lidi, kteri meli prani, ale nebyli stavu to konkretne provest. V chaosu se pak vynorily islamske militantni bunky a arabske jaro znicily.
To je ale risk, ktery byl bran v uvahu."
Risk stal za to, Kadaffi zlikvidovan ci presneji jeho snaha prodavat olej kam Libye chce a ne za dollary, dale konec namluv s expandujicimi Cinany jejichz 20-30tisic extertu pres vrty a jine cinnosti maji dnes v Libyi utrum, RISK BYL VZAT V UVAHU, DEMOKRACIE SE NEKONA, ale kdyz jde o business demokracie nezna bratra, Mrs Daniela zapomela dodat:-(
Co dalsi predchozi vetna perla a opet ma Mrs Daniela svoji pravdu:
Leho ma urcite svuj silny moralni kompas a svobodnou vuli. Ale nechci za nej mluvit.
Musi to byt super super silny moralni kompas kdyz se ma obhajit souhrn techto skutecnych cisel a faktu , faktu a zase jen faktu kterych se nick Leho dovolava:
Cost Of War
Number Of Iraqis Slaughtered In US War And Occupation Of Iraq "1,455,590"
Number of U.S. Military Personnel Sacrificed (Officially acknowledged) In America's War On Iraq: 4,883
Number Of International Occupation Force Troops Slaughtered In Afghanistan : 3,183
Cost of War in Iraq & Afghanistan
Total Cost of Wars Since 2001
$1,373,424,753,393
http://www.costofwar.com/
Po pravde je nutno pripomenout ze fanaticti obhajci vyse uvedeneho kteri se vyskytuji na ceskem internetu maji svoje protejsky na druhem konci spektra a tak jsem byl napaden a rozcupovan na jinem blogu fanatickymi zastanci leninismu-stalinismu kdyz jsem si dovolil poznamku o millionech obeti bolsevickeho systemu. Nepomohla fakta o zprave samotnych bolseviku az po priznani Gorbyho, Jelcina i Putina! Milliony obeti, sami souzi priznali 2o!= lez a podvod! Katyne= lez a podvod! Ze se jak Gorbacov tak jelcin tak Putin omlouvali? Anti Rusky PODVOD! Pry jen pomluvy Ruska a jeho lidu ze stran privrzencu kapitalismu! Kdyz do stejne kategorie bojovniku se silnym moralnim kompasem zaradime i dalsi kategorie fanatiku, jak nam prave predvadi nejvernejsi muslimove kdyz vysli protestovat proti zesmesnovani jejich nabozenstvi je zrejme ze valcit se bude a bude to vsude, kam vstopi noha bojovnika se silnym kompasem. Jedno jakym, zda Sitsko-Sunni muslimskym ci exportne demokratickym.
A pak Vam sem Daniela da sve jasno, ze:
"Kdo prirovnava Orwelluv svet k tomu dnesnimu, je velice zmateny, znejistely a ma strach z budoucnosti. Cte paranoini sycky typu Robertse, Chomskeho, Makowa a veri vetsine konspiraci"
Neni treba verit na konspirace, staci se podivat na ten stale vetsi svetovy BORDEL! A k tomu jen mirne zapojit do premysleni horni polovinu hlavy komu ze to FSECHNO vyhovuje. Kdo opravdu zapremysli tomu se jiste i ukaze kam ze to ten kompas ukazuje. Zit Orwell dnes, napsal by to asi jeste rasantneji!
Pak uz zbyva jen aby vam sem Daniela naservirovala ten obrovsky rozdil mezi demokraty a republikany ktery ve sve omezenosti nemuzete pochopit a mnoho dalsich rozdilu v USA ktere rozhoduji o behu sveta aby bylo konecne jasno:-) Ano i proto to tak vypada. Dejiny se opakuji, jen s malym posunem na spirale casu :-( Ze nemam pravdu? Alespon v tom, jak malo se homo-sapiens zmenil za poslednich +2000let.
Mezilidske vztahy ? Stale jsme si vrahy! :-(
Neni treba verit na konspirace, staci se podivat na ten stale vetsi svetovy BORDEL!
OdpovědětVymazatAno, staci si vsimnout, ze nepokoje delaji kruh kolem Izraele, s vyjimkou trochu vody na sever od Libye.
Take stoji za zamysleni sileneho blazna.
Stan:
OdpovědětVymazatNic to ovšem nemění na tom, že leho a Daniela jsou typickými zástupci konformistů z Orwellova světa.
Připomenu tedy co je vlastně Orwelův svět. Komunističtí pohrobci z Kocourkova evidetně buď nehápou anebo záměrně překrucují odkaz tohoto světového spisovatele. Takže, Orwell byl ve svých románech inspirován zkušenostmi ze Španělské občanské války, kde bojoval na straně republikánů, ted po boku komunistů, se kterými sympatizoval i když komunistou nebyl. Román 1984 je vyjádřením jeho deziluze z občanské války a jedná se o inspiraci vzájemného konfliktu mezi komunismem, fašismem a nacismem. Změna přátelů v nepřátele byla zcela jasně inspirována Sovětsko-německým paktem z roku 1939, což bylo skutečné otočení o 180 stupňů. Neznám jediný případ z historie, kdy by došlo k něčemu podobnému. Afgánští mudžehadíni se stali nepřáteli až po své transformaci v Taliban a hlavně po útocích 9/11, takže jsou to oni, kdo otočili, ne Amerika. Zrovna tak Saddám, i když ten nikdy nebyl žádný přítel ani v době Iránsko-irácké války. Ahhh, vlastně co to kecám, 9/11 je dílo CIA, FBI, NSA...Mossadu... Takže, tady končím, děkuji za pozornost...
Stan:
Budou loajálně souhlasit a podporovat vše, co dělají a hlásají ti nahoře, byť by se to každých 24 hodin otočilo o 180°.
Tohle tvrzení je nesmyslné, absurdní a lživé za každou cenu očernit moji osobu coby třídního nepřítele. V žádném případě pro mne není nikdo ideální abych s ním či s ní loajálně souhlasil a podporoval vše, co dělá a hlásá.
Astr:
Number Of Iraqis Slaughtered In US War And Occupation Of Iraq "1,455,590"
Number of U.S. Military Personnel Sacrificed (Officially acknowledged) In America's War On Iraq: 4,883
Number Of International Occupation Force Troops Slaughtered In Afghanistan : 3,183
Cost of War in Iraq & Afghanistan
Total Cost of Wars Since 2001
$1,373,424,753,393
Kolik by stálo amerických životů Irák neokupovat? Těžko říci. Džihádisté v New Yorku pro mnohé zní daleko lákavěji než v Bagdádu, že ano...
BTW, kolik stála Druhá světová válka? Takže, určitě by bylo lepší nebojovat a Protektorát by se určitě nějak vyvinul v něco lidštějšího. No, tady argumentovat fakt nemá cenu...
Kolik by stálo amerických životů Irák neokupovat? Těžko říci. Džihádisté v New Yorku pro mnohé zní daleko lákavěji než v Bagdádu, že ano...
Vymazat================================
Kolik by stálo amerických životů Irák neokupovat?
Blabol hodny corporala :-)
Easy answer= ZERO! = nebot Saddam coby vladce Iraku zadny utok na USA nepripravoval, dokonce ani na Israel ne !
Od r. 1981 kdy mu israelci rozbombardovali vystavbu jaderneho reaktoru mel utrum!
Ta cisla s Iraku maji svoji silu na rozdil od argumentacni urovne corporala US army:
"Džihádisté v New Yorku pro mnohé zní daleko lákavěji než v Bagdádu, že ano..."
Opravdu uroven:-(
Argument podobny argumentaci a BRAINWOSHING TRAININGU JAK JE NUTNO ZASAHNOUT PROTI JADERNEMU NEBEZPECI IRAKU:-(
Vysledkem agrese a okupace jsou vyse uvedena cisla a rozvracena a zpustosena zeme, kde obcanska valka sunni a situ nema konce! :-(
Nakonec i srovnani 2 svetove a okupace Iraku coby vyvozu demokracie po Emericku to je jen dalsi ukazka urovne. Lepsi ukazka jak take muze vojakum US army pracovat horni polovina hlavy nehohla byt presentovana :-)
Jo, leho, já o voze a Vy o koze. Takže buďte konkrétní. Kdo jsou tedy vlastně Vaši spojenci a nepřátelé? Já se rád nechám zorientovat od někoho, kdo má téměř vždy naprosto jasno.
OdpovědětVymazatV Rusku jsou spojenci komunisti, eseři, Žirinovského nacionalisti nebo neoliberálové z Jednotného Ruska? Nebo jsou pro vás a vám podobné v Rusku všichni nepřátelé? Pak ovšem nechápu ten povyk kolem nepokojných kundiček, které by u nás stejní lidé, kteří protestují proti jejich uvěznění, označili za extrémistické feministické anarchistky.
V Izraeli jsou naši spojenci ti, co porušují lidská práva na okupovaných územích, nebo ti, kteří proti tomu protestují? Nebo prostě podporujete Izrael ze zásady, protože z toho máte nějaké osobní výhody, a na nějakých lidských právech a svobodě nám ve skutečnosti vůbec nezáleží?
V Iráku jsou vašimi spojenci šíité s vazbami na "íránské klerofašisty", Saddámovi národně-socialističtí pohrobci nebo wahábbisté, kteří tam rozpoutali neskutečný teror?
Totéž v Libyi, Sýrii, Egyptě, Turecku atd. Nebo jsou všichni muslimové nepřátelé, a naše elity se svojí obojetnou politikou se starají jen o to, aby se tam mezi sebou mydlili co nejvíce?
A přemýšlel jste někdy o tom, proč se z loajálních spojenců Západu tak často přes noc stávají nepřátelé?
Stan:
OdpovědětVymazatJo, leho, já o voze a Vy o koze. Takže buďte konkrétní. Kdo jsou tedy vlastně Vaši spojenci a nepřátelé? Já se rád nechám zorientovat od někoho, kdo má téměř vždy naprosto jasno.
Nepřátelé jsou hlavně ti, kdo pálí naše ambasády a vraždí naše velvyslance, popřípadě je vezmou jako rukojmí, unesou letadlo ..., no raději toho nechám.
A spojenci? To jsou hlavně země, kam mohu vyjet bez obavy o svůj život.
Celkem jednoduché, ne?
Nezklamal jste, jednoduché odpovědi na složité otázky jsou příznakem Vaší intelektuální a morální kapacity. Jinak si Vás vychutnal vodnik007, k tomu není co dodat.
VymazatTakže ještě poslední dotazy: Kdože to vypálit tu ambasádu a zabil amerického velvyslance v povstalecké baště Benghází? A Rusko, Čína, Írán či Severní Korea jsou tedy Vaši spojenci, tam přece na rozdíl od "spojeneckého" Pákistánu nebo Iráku můžete vyjet bez obavy o svůj život, tak proč se jim to tam snažíte rozesrat? A co třeba Bronx, tam jsou taky nepřátelé, tak proč ho nevybombardujete do doby kamenné?
Stan:
VymazatNezklamal jste, jednoduché odpovědi na složité otázky jsou příznakem Vaší intelektuální a morální kapacity.
Stane, nehodlám ztrácet čas nějakými složitými analýzami. Pro vás voják = blbec. Nic vás nepřesvědčí o opaku, to je přeci jasné. Vy víte dávno, jak se věci mají.
Znovu připomenu, zelení mozci vám umožnili, mimo jiné, plácat vaše nesmysly po Internetu. Bez amerických zelených mozků byste měli velké...
Stan:
A Rusko, Čína, Írán či Severní Korea jsou tedy Vaši spojenci, tam přece na rozdíl od "spojeneckého" Pákistánu nebo Iráku můžete vyjet bez obavy o svůj život,
Jak jste na tohle přišel rozhodně analyzovat nehodlám. Máte to fakt hodně popletené...
Jak jste na tohle přišel rozhodně analyzovat nehodlám. Máte to fakt hodně popletené...
VymazatJak to? Vždyť jste to napsal sám: "A spojenci? To jsou hlavně země, kam mohu vyjet bez obavy o svůj život."
"A spojenci? To jsou hlavně země, kam mohu vyjet bez obavy o svůj život."
OdpovědětVymazatHehe, takovych zemi neustale, diky vasi snaze ubyva. Takze vas boj za svobodu funguje opacne.
Doma jsme ziskali osahavaci TSA kontroly, dnes jiz nejenom na letistich, kamery skoro vsude a smirovaciho zarizeni stale pribyva. Teroristu take.
Ze statu ktere spojenecke vojska rozvorali se stal kruh nebezpecne anarchie, obklopujici Izrael. Demokracie o ktere basnil Bush tam je jeste vzdalenejsi ci vubec nemozna.
Pochybuji ze se bez obav vydate chytat ryby z reky Tygris, nekde ve volne priode v Iraku, nebo na lyze v Afganistanu. Pyramdy v Egypte, Petra v Jordansku, mnohe archeologicke pamatky v Syrii? O Libyi jiz netreba premyslet.
Kdyz se nad tim zamyslime, tak vase prace zarucila Izraeli nejistou budoucnost.
Nejistou budoucnost ma stat Israel uz pres 64 let, od te doby, co ho napadly v roce 1948 arabsti sousede..
VymazatNejistota je zivotni udel cloveka a nevyhne se zadnemu.
Faktem zustava, ze Israel je bezpecny stat, tisice Americanu tam jezdi rocne na dovolenou a vraceji se s krasnymi vzpominkami.
Vetsine Arabu se v Israeli zit libi, proto se tam dosud nekonaly chaoticke demonstrace, jako v zemich, kde je muslimske vedeni.
Severni Afrika a Blizky vychod maji zhruba jednu miliardu lidi a kdyz se tyto miliony a miliony lidi nechaj "rozvratit", tak si za to mohou jedine oni sami....
Nejistou budoucnost od roku 1947, kdy tam Sioniste zacali vrazdit.
Vymazat....a kdyz se tyto miliony a miliony lidi nechaj "rozvratit", tak si za to mohou jedine oni sami....
OdpovědětVymazato sakrbleee :-(
Mr.Daniela tomu zas dala ranu:-(
Lid Libye si za to muze sam ze tam maji rozvracenou zemi, sam muze za to ze sam nesvrhnul Kadafiho ze se musela dostavit sebranka "revolucionaru" ze vemoznych okolnich zemi kterym stacilo udelat deal s vyvozci demokracie, pak jen utelefon a bratrska vojska NATO opet bombardovala a bombardovala :-(
Podobne jako si za to muze lid Egypta ze se nechal rozvratit:-(
Podobne jako prave probiha rozvrat v Syrii :-(
Podobne jako se chysta rozvrat na lid v Iranu ?
Jak zabranit aby nedoslo k rozvratum kdyz revoluce a rozvraceni je organisovano odjinud, kam moc lidu onoho statu nasaha? PRI SOUCASNE TECHNICE VYVOZU DEMOKRACIE A REVOLUCI, je prinejmensim neslusne rikat ze si za neco muze LID sam ! :-(
Uz jen zbyva aby vam drazi ovcane CR Mrs Daniela napsala ze si a svoji rozkradenou republiku muzete sami!:-(
Nebo nemuzete? Pry jaky lid takova vlada! Plati li dle Mrs Daniely pro Afriku a Middle East proc ne pro Evropu a zbytek sveta!
Prokristapána, Astře, že na to vůbec reaguješ! Někdy nás Daniela baví dobře, jindy je ta sranda podařená méně, ale to neznamená, že to stojí za analysu!
VymazatAstr:
OdpovědětVymazatJak zabranit aby nedoslo k rozvratum kdyz revoluce a rozvraceni je organisovano odjinud ...
To je fakt. I český plyšák byl z velké části organizován ze zahraničí. Je to nefér. Sovětský svaz by měl stále existovat, zrovna tak by měla být republika zadrátovaná proti imperialistickým a illuminátským upírům ze zahraničí. Je jasné, že o nějakou pitomou demokracii občané pod diktátorskými režimy v drtivé většině vůbec nestojí, jelikož se vůbec necítí jako utlačovaní. Takový život je jim přeci úplně přirozený a tak proč jim to kazit, že. Za to krveprolití to vůbec nestojí. Podívejte se na druhou světovou válku. Kdyby se nechalo Německo a Japonsko být, ušetřilo by se skoro 60 miliónů životů. To je šest Českých republik!! Pardon, Kocourkovů...
Takovému názoru občanů v Kocourkově se někdy moc nedivím, ale že takhle myslí emigranti?
Možná to souvisí z důvodem, proč tihle jedinci vlastně emigrovali. Za svobodou rozhodně nešli...
Corporale jste mimo proto ze Vam to horni polovina hlavy nebere nebo prekrucujete a provokujete umyslne ?
OdpovědětVymazatStale sem podsouvate srovnani na urovni brainwashing propagandy kdyz se pokousite srovnavat posledni konflikty a agresivni vyvoz demokracie s nutnym odporem a bojem proti zlu fasismu za 2 svetove. kdy vam dojde ze to je srovnani nesrovnatelne? Theorie preventivnich valek a obrany USA nalevana do hlav obcanu USA ?
Irak a Saddam USA neohrozoval,do toho vas navezla vlci smecka v cele s Wolfowitzem a dalsimi poradci Wajthauzu! Taktez USA neohrozoval Afganistan taktez ne Mubarak v Egypte, Kadaffi v Libyi atd atd. Jinde a jini diktatori byli OK a US gobernment s nimi leta v pohode?
Prestante uz konecne obhajovat neobhajitelne a dokonce zpusobem tak propagandisticky primitivnim.
Zpet o veci ="ze LID si za vse muze sam"!
Lid zmuze kulove s prehazovbackou receno lidove proti armadam plne corporalu proti armadam ktere jim vnucuji o co onen zminovany LID nestoji jak predvedeno v iraku a je na pokracovani predvadeno v Afganistanu! :-(
Jen lide kteri odmitaji videt fakta nejsou schopni videt a pochopit jak nas onen LID v zemich kam demokracii vyvazime stale vice nenavidi. pritom je to tak proste.
Jen si predstavit ze by vlady Iraku, Afganistanu, Libye, Egypta prisli se svoji armadou do USA, Evropy, a instalovali tam svuj poradek proti vuli LIDU zeme!
Prvni pravidlo vzajemnych slusnych mezilidskych vztahu rika:
"nedelej jinemu co sam nemas rad" !
Nebo i toto pravidlo je mimo dosah pochopeni vydrillovanych vojenskych mozku?
Vodniku sorry ano nechal jsem se unest,
OdpovědětVymazatano ta do nebe volajici blbost "ze LID si za to muze" me dokaze nasejrit at ji hlasa kdokoli.
Napise li to totalni blb ktery se presentuje jen slaboduchymi commenty, reknu si OK jen potvrzuje cim se presentoval jiz predtim, ale nechapu jak nekdo dokaze nekdy rozumny pohled a nasledne sklouzne k hlasce hodne blba:-(
Napsal mi pritel z USA:
Podle vzorce ze LID si za to muze sam se muze rict, ze polsky zidi a i ti z Nemecka si za to mohli sami, ze je bohaty zradili a poslali do koncentraku? Nebo jak byla divadelni hra Fiddler on the roof? Elita nikdy za nic nemuze.
Tomu napomahaji nekteri lide take svymi “moudrymi“ vyroky o vine LIDU! Tim vlastne obhajuji zlocince kteri maji na svedomi valky a milliony mrtvych, :-(
To by dokazalo nasrat i mrtvyho! Nejvetsi lumpove nikdy nejsou potrestani, vzdy to odnese LID !
A jeste jedna kritika vyroku ktery vyplynul z komentare Mrs Daniely. Ze zdejsi a Cesky ctenar vi malo az hovno o tom jak a jakymi problemy zije LID v USA.
Pokusim se napravit a rozsirit ovcanovi z CR obzor.
Nahlednete do USA. Dlouhe pres hodinu, ale vyzivne :-)
http://www.youtube.com/watch?v=eAaQNACwaLw&feature=related
Jeste jednou na thema ktere tu pred casem prednesla Mrs Daniela o tom jak nejste schopni pochopit slozitost Emerickeho stylu zivota. To mozna vypadalo jako ze si z toho delam "kozy"(kozy coby terminus technicus pro joking obdivuji az miluji). Nedelam opet jsem byl upozornen na nazor pravnicky vzdelane Emericanky. Pokud vzdelana Emericanka v pravech hlasa a rozlisuje prava pro cernochy(tem pry US dluzi) a jina pro emigranty (tem pry nedluzi nic) pak jaky je asi nazor obycejneho prumerneho Emericana?
VymazatAsi ma pani Daniela pravdu, to je opravdu pro prumerneho Evropana a ctenare na cesky psanem internetu obvzlast, k naprostemu nepochopeni. Ze by i corporal Leho & USarmy boys vyvazeli tento druh demokracie na laufech svych canonu az do iraku?
Vychutnejte si Ann Coulter :-)
http://sg.sports.yahoo.com/blogs/ticket/coulter-civil-rights-blacks-immigrants-201633682--election.html
PS
Ptali se prvniho polistopado-sametoveho ministra zahranici Dienstbiera na rozdil mezi Ruskym muzikem a Emerickym redneckem. Pan ministr se proslavil vyrokem ze:
blby jsou stejne az k nerozeznani, jediny rozdil ze Emerican je lepe vykoupan!
howk
S Danielou je to těžký, Astře. Ona občas píše nějaké svoje názory, ale občas jen trolluje. Ta hláška s "lidem" je tak blbá, že je to buď trolling nebo stupidita, která může být těžko partnerem k diskussi.
VymazatAno, jsme blbi a chudi a taky hrozne zli.
OdpovědětVymazatProto uz nesmime podporovat chudacky u nas a ani ve svete a rovnou je utratime. Indiany ne. Ty se nam nepodarilo uplne zlikvidovat, ale ted se budou hodit. Setrime si je, az nastane vetsi hladomor a pak jim vezmeme skalp, podrezeme je a uvarime v kotli.
To video je na mne moc dlouhe, pane Astr, zrejme predvolebni NWO straseni proti B.Obamovi...
Sice mam rada pomale a dlouhe veci, ale v jinem resortu...:-)
Novy svetovy poradek, planovany v temnych kuloarech supertajnych elit uz prece jede na plne pecky. Lidstvo je rozdelovano jako ovce v ohrade, chemtraily praskuji nic netusici populace. Muslimsky svet je strikan agresivni latkou, ktera zpusobuje formu silenstvi.
Je nas na maticce Zemi uz moc, jsme jako virus a redukce je nutna.
Zbytek prezivsiho lidstva skonci jako otroci, kazdy elitar dostane pridel, nekolik tisic lidskych dusi. Tyto budou udrzovany a oplodnovany roboty-stroji, z cehoz se vyvine novy druh homo non-erectus, s mutovanymi geny .
Zidovsky kral sukat nebude, to aby bylo jasne. Ten zustane panicem.
Vsichni se staneme mutanty.. uz se tesim--vy ne ??
Ne neni se na co tesit pokud jde o lepsi zitrky pro mene majetne:-(
OdpovědětVymazatA Obama to opet vyhraje nebot republikansky nabob polovinu LIDu odepsal.
Neni to tak dlouhe to byste mohla i precist.
Romney said this:
There are 47 percent of the people who will vote for the president no matter what. All right, there are 47 percent who are with him, who are dependent upon government, who believe that they are victims, who believe the government has a responsibility to care for them, who believe that they are entitled to health care, to food, to housing, to you-name-it. That that's an entitlement. And the government should give it to them. And they will vote for this president no matter what ... These are people who pay no income tax.
Nazor na to jak si to timto proslovem u chudeho lidu posral :
http://www.huffingtonpost.com/2012/09/19/jan-williams-47-percent_n_1898842.html
Jeste k Emerickemu presidentskemu divadlu jedna otazka.
Kdyby Romney vyhral tak prestane delat to co dela Obama = zivit 47 % neplaticu dani?
Prestane valcit v Afganistanu i jinde presto ze mu to poradci poradi?
I blbej redneck dnes v USA vi ci tusi co bude nasledovat. Cim mene se bude vyrabet a produkovat v USA tim vice bude nezamestnanych a neplaticu dani a stale obtizneji se to bude resit. Obama nebo Romney ci nekdo jiny, tak nebude znit otazka.
Mutantka Daniela se mozna uplne mutace alias premeny nedozije, ale s jistotou vetsi nez malou mohu rici ze bohati a nejbohatsi se sveho bohatstvi nezreknou ve prospech premnozenych chudych. Je jen otazka casu kdy se ucho utrhne.
Neni treba nadprumerne chytrosti a pozorovaci schoptnosti videt kam se svet TRHu nezadrzitelne riti. Je to jen otazka casu kdy to bude v riti. Pak to rozhodne nepujde cestou klonovani kterou vam tu Mrs Daniela nasvejkovala:-(
Podpora demokracie se z dlouhodobeho hlediska vyplati. Jen se vazeni laskave podivejte na Nemecko nebo Japonsko. Zeme s temnou minulosti a presto spojenci Ameriky, i kdyz zaroven zeme svobodne a nezavisle.
OdpovědětVymazatSe zavadenim demokracie v muslimskych zemich jsou ty potize vetsi, diky stredovekemu, neprilis tolerantnimu nabozenstvi a tim i znacnemu mnostvi fanatiku. Ale to neznamena, ze by mely demokraticke zeme hodit flintu do zita. Pokud tedy chteji samy prezit....
Irak se diky tomu ze tam Amerika vyhrala valku a odstranila diktatora dnes stava pomerne normalni, demokratickou zemi a Libye je na nejlepsi ceste. Toho velvyslance tam zavrazdila dobre organizovana skupina fanatiku a vetsine naroda se to vubec nezamlouva. Ale to jiste ze zprav vite. Tedy pokud nectete jen Zvedavce a dalsi paranoidni weby.......
Canadian
Podpora demokracie se z dlouhodobeho hlediska vyplati.
VymazatV tom máte nepochybně pravdu. Ovšem budovat tuto demokracii s pomocí wahabitských vrahů je totéž jako prcat za panenství. Rovněž to nijak neglorifikuje americkou podporu Saúdské Arábie, nejfundamentalističtější muslimské země vůbec.
Irak se diky tomu ze tam Amerika vyhrala valku a odstranila diktatora dnes stava pomerne normalni, demokratickou zemi a Libye je na nejlepsi ceste.
Pokud tu chcete vážně diskutovat, tak nás nemůžete takhle bavit.
No, to jsou opravdu uzasne argumenty. A kdyz se nekde docteme, ze v Libyji i v Iraku probihaji zcela demokraticke volby (dokonce i za ucasti komunistu a dalsich zmetku), tak zavreme obe oci a budeme opakovat propagandisticke castusky z Pravdy.ru a Zvedavce.....
VymazatCanadian
Ja si casto vsimam dosti komicke skutecnosti, ze se nejruznejsi konspiracni teoretici nedokazou domluvit na tom, jestli Al-Kaida existuje, ci nikoliv. :-)
OdpovědětVymazatPodle me existuje, ale podle vsech dostupnych serioznich pramenu byla zalozena az v dobe, kdy doslo k sovetskemu uprku z Afghanistanu a zadnou podporu od Spojenych Statu nedostava a nedostavala. Vodnikem zmineny clanek opak v zadnem pripade nedokazuje.
Canadian
Al Kájda jakožto nějaká centrálně řízená organisace samozřejmě neexistuje. Tím termínem se označují isolované skupinky wahabitů, mudžahedínů, námezdních bojovníků nebo terroristů, kteří jsou ve jménu islámu ochotni bojovat kdekoli proti komukoli. Západ jich využíval proti Sovětům v Afghánistánu a nadále permanentně využívá ve válkách, které sám vede proti nejrůznějším arabským (a relativně sekulárním) diktátorům, a děsně se diví, když se obrátí proti němu.
VymazatVodniku nereaguj na trolla co ma jasno jak s Al Kajdou tak s konspirativnimi mozecky a dokonce i vi co se vetsine naroda v Libyi vubec nezamlouva, jen ztracis cas:-(
VymazatStejny rubbish, stejny styl jako stejny Canadan u Tarase:-(
Astře, samozřejmě mě okamžitě napadl Sandwalker nebo Slavoj Žižka. Canadian zatím píše svoje názory, ve vší slušnosti, ať už si o nich myslíme cokoli a nikoho nenapadá. Až se začne chovat jako u Tarase nebo u Stana, tj. jako čistý troll, bude mít utrum (i když to neleží jen na mě).
VymazatSpis jednou existuje, jednou neexistuje. Podle toho, jak se to konspiracnim mozeckum zrovna hodi. A Osama Bin Ladin se za vudce prohlasoval opravnene i neopravnene. Podle toho, co se zrovna v internetovych vykalech najde a co se hodi do kramu. :-)
OdpovědětVymazatCanadian