sobota 21. srpna 2010

Dobré a špatné úchylky

19 komentářů:

  1. In je taky grupáč. Nebo to není úchylka?

    OdpovědětVymazat
  2. To je spíš technika než úchylka.

    OdpovědětVymazat
  3. To je spíš technika
    Tak to mi teda vysvětlete, prosím Vás! Třeba ve formě dalšího "Poučení pro Vodníka"...

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Já nevím, já se v tom nechci patlat. Podle mne na hlásání gruppen sexu žádnou nesbalíte, zatímco na BDSM ano. Na druhou stranu, po přiznání ke gruppen sexu od vás neuteče, zatímco po přiznání k zoofilii ano. Asi tak.

    OdpovědětVymazat
  7. Na BDSM? To by mě teda nenapadlo. Řekl bych, že do toho se páry pouštějí až když jsou trochu důvěrněji spolu (osobně této praxi naprosto neholduji). Za mých mladých let byl grupáč rozhodně akceptovanější než BDSM.

    A dá se zbalit ženská na pissing? To bych se osobně dost divil. Možná by se svými zkušenostmi svou troškou do mlýna mohl přispět Starý pán...

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je hodně Bruno-like.
    http://www.youtube.com/watch?v=wrI8zbPrUwA&feature=search

    OdpovědětVymazat
  9. No a teď se poměr obrátil. Možná to o nás vypovídá více, než bychom chtěli.

    OdpovědětVymazat
  10. Možná to o nás vypovídá více, než bychom chtěli.
    O kom? O Vás? O mě? O superiorní západní kultuře?

    OdpovědětVymazat
  11. S tím pissingem fakt nevím. Jsem ještě nezkoušel třeba v baru oslovit nějakou slečnu (nebo paní, to je jedno): "Hele, nechtěla bys, abych tě pochcal?"

    Pokud jde o ten grupáč, tak myslím, že zas tak vzácný není (alespoň na kolejích). No a swingers party také nejsou žádná vzácnost.

    Jinak ještě připojím přepis té inkriminované scény z Bruna (která na YouTube kvůli těm zkurvenejm autorskejm právům není): lifestyleový pořad Funkyzeit, rubrika "In oder Aus":

    "Co je dnes In?"
    "Autismus"
    "Proč?"
    "Protože je legrační. Hihihi..."


    "A co je Aus?"
    "Chlamydie"
    "A proč?"
    "Protože to je ošklivý"

    Nebo tak nějak...

    OdpovědětVymazat
  12. O Západu či ČR, k nimž patříte, ať chcete, nebo ne.

    OdpovědětVymazat
  13. SP: mně to jedna nabídla, ale to už jsme se trochu znali. Taky si nedovedu představit, že by mi to nabídla jako úvod ke konversaci.

    I když znal jsem jednu legendu, která se se mnou seznámila v r. 1978 takto: "Čáu, já mám starýho v kriminále, tak si to vobčas udělám sprchou nebo rohlíkem." To byla první slova, která jsem od ní slyšel, bylo to asi měsíc před jejími osmnáctými narozeninami, na kterých jsem se s ní vyspal...

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Aby to nebylo tak pýthické: hippies jsou out, flagellanti jsou in.

    OdpovědětVymazat
  16. Fuj, Vodníku, vždyť tam musela bejt spousta drobečků.:o((

    OdpovědětVymazat
  17. GP: ano, všude je víc aggrese a negativních emocí.

    OdpovědětVymazat
  18. SP: poudám to bylo měsíc po tom, tak asi abstinovala, já si na drobečky nevzpomínám.

    OdpovědětVymazat
  19. No, Vy jste to dost zpythičtil tím vysvětlením. Já tím odkazem měl spíš na mysli, že je to pěkná píčovina.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i>text</i>
Tučně: <b>text</b>
Odkaz: <a href="http://adresa">text</a>, tedy <a href=""></a>